Tuesday, January 1, 2008

Testimoni

Tetimoni 1

"Alhamdulillah.. Dalam masa sebulan sahaja saya sudah memperoleh 2 star dan jumlah 'income' saya adalah sebanyak RM6000. 95% kejayaan saya adalah dibantu oleh Powerline System"
-Cikgu Sam, 41 Tahun (Tmn Dato Harun)

Testimoni 2

"Kini saya tidak lagi menanggung beban kredit yang banyak. MyWorldPlus telah mengubah kehidupan saya. Hasil tunjuk ajar "upline", kini saya sudah mempunyai 2000 ahli berbayar di bawah powerline saya hanya dalam masa sebulan setengah saya join."
-En. Sapawi Abd. Rashid, 27, jurutera (Shah Alam)

Testimoni 3


"Ini adalah bukti pengeluaran yang saya buat pada 3/12/2007 di SACC, Mall Shah Alam.Pengeluaran saya sebanyak RM900 iaitu bersamaan USD268.39. Hebat betul, hanya pakai debit kad dan boleh keluarkan di mana-mana ATM machine."

Ini adalah penyata income yang saya dapat sehingga
14/12/2007
.


Income dlm USD......

Income saya dibayar setiap minggu. Aduh dalam USD pulak tuh....peh... Tak banyak tapi makin banyak..Tapi bayangkan upline-upline saya yang telah merasai dengan nikmatnya kesenangan sistem MWP ini. Ada yang telah enjoy sebelum raya lagi dan sebagainya.

-Roslan Hussein, Shah Alam


Testimoni 4


"Sepanjang penglibatan saya dalam dunia bisnes networking belum pernah saya mempunyai downline seramai ini! Bayangkan saya memiliki beribu downline ni hanya selepas 4 hari saya register. Bukan saya yang cari tapi sistem yang cari dan letakkan downline dari seluruh dunia ke bawah saya! Memang powerful!"

Nor Juliana Mohamad Ruslan, Perak

Saya Ingin Cuba Program Ini Dulu (PERCUMA)

"Saya ingin signup percuma dahulu tanpa apa-apa bayaran. Kemudian 1 jam kemudian saya ingin tengok sendiri berapa ramai downline telah autoplaced bawah saya."


SIGN UP PERCUMA!